https://www.boodschappen.nl
boodschappen homepagina
+114% meer reviews in 2 jaar
+200% organische bezoekers
boodschappen v2

200% groei tussen de receptengiganten

Samen met boodschappen.nl gingen we de strijd aan met duizenden receptenwebsites om organische zichtbaarheid te winnen voor recepten waar veel naar gezocht wordt. Door breed zoekwoordonderzoek, herstructurering van de website, gerichte adviezen voor content en externe optimalisatie is in een periode van drie jaar het organische zoekverkeer met 200% gegroeid, en ook tijdens de ‘zomerdip’ krijgt de website nu ruim twee keer zoveel organische bezoekers vergeleken met de start van het traject.

https://www.dakdragerwinkel.nl
dakdragerwinkel homepagina
#1 posities voor zoekwoorden
+240% omzet uit organisch verkeer
+209% organische bezoekers
Dakdragerwinkel aspen

Binnen enkele jaren marktleider in de branche

Dakdragerwinkel is binnen enkele jaren uitgegroeid van een relatief kleine partij naar de onbetwiste nummer één op het gebied van dakdragers en dakkoffers in Google Organic. Met behulp van de juiste content, meerdere technische aanpassingen en een sterke verbetering in de autoriteit van het domein zijn er snelle, duurzame stappen gezet. Nu zijn de pijlen gericht op de vele andere productcategorieën die ze aanbieden.

Lees meer
https://www.honeymoonshop.nl/
honeymoonshop homepagina
+164% groei in opbrengst uit organic
+212% groei in organisch verkeer
+104% groei in zichtbaarheid
honeymoonshop logo

Uitgroeien tot marktleider in de trouwbranche

Weddings en Honeymoon Shop zijn het afgelopen jaar flink gegroeid binnen de organische zoekresultaten en zijn nu samen de top 2 partijen in de online markt voor trouwjurken en trouwpakken. Met het optimaliseren van de content en het goed zetten van de technische aanpassingen heeft Honeymoon Shop het afgelopen jaar de concurrentie ingehaald en zich bij Weddings in de top van de markt gevoegd.

Lees meer
https://www.intriplex.nl
intriplex homepagina
+400% Google Ads rendement
+321% Google Ads omzet in 2 jaar
intriplex logo

400% meer Google Ads rendement

Door in samenwerking met de klant de campagnes continu te optimaliseren hebben we een groeiende lijn weten vast te houden. Daarnaast hebben we ook ingezet op het verbeteren van de organische vindbaarheid. Hierdoor zijn ook de SEA-campagnes beter gaan presteren. De volgende stap is het optimaliseren van de overstap naar een nieuw e-commerceplatform. Op die manier kunnen we de volgende stap in de groei van De Houtgroothandel zetten.