Een zoekmachine zoals Google voert per jaar diverse updates door om te bepalen welke pagina op welke zoekterm getoond moet worden en hoe hoog de positie moet zijn. Dit wordt gedaan op basis van zoekintentie en relevantie. De Google-updates moeten hier een bijdrage aan leveren. Sommige updates worden aangekondigd, andere vinden van de één op […]

De overweldigende toename van spraakassistenten heeft de afgelopen jaren een enorme impact gehad op het online zoekgedrag. Het zoekgedrag is langzamerhand aan het veranderen, naast getypte zoekopdrachten komen er namelijk ook steeds meer gesproken zoekopdrachten voor. En bij gesproken zoekopdrachten werkt het weer net iets anders dan bij getypte zoekopdrachten. Wil je bij gesproken zoekopdrachten ook […]

In de wereld van Search Engine Optimization proberen we op allerlei manieren om klanten naar jouw website te leiden. Dit kunnen klanten zijn die nog nooit jouw website hebben bezocht, mensen die er wel eens op hebben gekeken en terugkerende bezoekers die in het verleden al eens iets hebben gekocht. Daarvoor moet jouw website eerst […]