Copywriting 101: zó schrijf je converterende content

Elke SEO-specialist zal het beamen: goede content op je website is een essentieel onderdeel bij het vergroten van jouw online zichtbaarheid. Met een gebalanceerde cocktail van short tail- en long tail-keywords, voldoende zoekwoordvariatie, de juiste zoekwoorddichtheid en treffende headers weet jij als geen ander zoekverkeer naar je website te trekken. En hoe mooi zou het […]

Wat zijn redirects en waar zet je ze voor in?

Een redirect is een omleiding van een pagina. Dit houdt in dat bezoekers en zoekmachines worden doorverwezen naar de juiste pagina. Een redirect kan ingezet worden om te voorkomen dat een bezoeker een niet-bestaande, gewijzigde of verwijderde pagina kan bereiken. Dit is bijvoorbeeld handig wanneer je een bezoeker wil omleiden van een 404-pagina, zodat ze […]

De invloed van een pop-up op de gebruikerservaring

Sinds de start van het internet zijn websites bezig met het krijgen en vasthouden van de aandacht. Het allereerste voorbeeld daarvan was dat er een mogelijkheid kwam in Netscape Navigator om tekst te laten knipperen. Schrik niet, dit was in de jaren 90 en we zijn ondertussen al wat verder. Tegenwoordig worden websites volledig geanimeerd […]