Bij zoekmachineoptimalisatie is het gebruik van goede ankerteksten een must. Dit geldt voor zowel interne als externe optimalisatie. Maar wat zijn ankerteksten eigenlijk? Ankerteksten, ook vaak anchors of anchorteksten genoemd, zijn zoekwoorden die gebruikt worden als hyperlink om een signaal te geven aan de zoekmachine dat een bepaald zoekwoord verwant is aan de daaraan gelinkte […]

responsive zoekadvertenties

Recentelijk kwam het bericht naar buiten dat Google Ads volgend jaar gaat stoppen met het ondersteunen van uitgebreide tekstextensies, ook bekend als ETA’s (expanded tekst ads). Vanaf dat moment kun je alleen nog responsieve zoekadvertenties (of RSA’s, responsive search ads) aanmaken voor niet-dynamische advertentiegroepen. Dit is een nieuwe stap in de steeds verder groeiende automatisering […]

Vandaag de dag zijn online bestellingen normaler dan ooit tevoren. Tussen de eerste oriëntatie en de uiteindelijke aankoop kan er veel gebeuren. Om van websitebezoekers klanten te maken, zijn een goed werkende winkelwagen en check-out essentieel. Informatie duidelijk communiceren om onzekerheid weg te nemen, draagt daaraan bij. Verklein de kans dat bezoekers toch nog afhaken […]