Door de stijgende zoekvraag naar ondernemingen in de buurt, is lokale SEO een belangrijke rol gaan spelen in het huidige online landschap. Door lokaal vindbaar te zijn in de zoekmachine kan een onderneming meer bezoekers en klanten bereiken. Maar hoe werkt dit? Wij vertellen je graag hoe jij lokale SEO kan inzetten om te gaan […]

Een zoekmachine zoals Google voert per jaar diverse updates door om te bepalen welke pagina op welke zoekterm getoond moet worden en hoe hoog de positie moet zijn. Dit wordt gedaan op basis van zoekintentie en relevantie. De Google-updates moeten hier een bijdrage aan leveren. Sommige updates worden aangekondigd, andere vinden van de één op […]

De overweldigende toename van spraakassistenten heeft de afgelopen jaren een enorme impact gehad op het online zoekgedrag. Het zoekgedrag is langzamerhand aan het veranderen, naast getypte zoekopdrachten komen er namelijk ook steeds meer gesproken zoekopdrachten voor. En bij gesproken zoekopdrachten werkt het weer net iets anders dan bij getypte zoekopdrachten. Wil je bij gesproken zoekopdrachten ook […]