Performance Max

Performance Max is een campagnesoort in Google Ads waar je zeer binnenkort bijna niet meer omheen kan. Voor veel adverteerders is dit een spannende wijziging, want met Performance Max geef je vrij veel controle aan Google. Gelukkig is het algoritme van Google de laatste jaren flink verbeterd, waardoor de verandering met PMax niet meteen een […]

Als blogger, publisher of content creator ben je continu bezig met het creëren van sterke content om je bezoekers mee te vermaken, informeren of inspireren. Daar gaat een hoop voorbereiding, tijd en werk in zitten. Telkens opnieuw een interessant onderwerp verzinnen, onderzoek doen, het uitwerken en finetunen van de post, consistent en gevarieerd uploaden. Gelukkig […]

Het doen van datagedreven prognoses is een middel (geen doel), dat je inzet om voorspellingen te doen van toekomstige gebeurtenissen door het analyseren van gegevens uit het verleden. Wanneer je doelen stelt, wil je dit zo goed mogelijk doen en door met data te werken in plaats van louter op je intuïtie te vertrouwen, kom […]