Waar liggen jouw kansen?

In Google Ads zijn er veel instellingen waar je rekening mee moet houden. Uiteenlopend van de biedstrategie en de advertenties, tot zaken als uitsluitingen, doelgroepen, conversiemetingen en advertentie-extensies. In een advertising account audit nemen onze SEA-specialisten jouw account onder de loep en bekijken ze waar nog verbetermogelijkheden liggen. Zo'n account audit bestaat uit verschillende, uiteenlopende onderdelen.

Stap 1: Analyse

We beginnen met een uitgebreide analyse van het account. Wat is de huidige campagnestructuur? Wordt de juiste mix aan campagnesoorten gebruikt? Hoe wordt het budget besteed? We maken een zoekwoordanalyse en kijken daarnaast of de juiste data op de correcte manier gemeten wordt. Als de campagnedata niet volledig klopt, maakt dat het goed aansturen van de campagnes immers een stuk lastiger.

Stap 2: Groeikansen in kaart

Als we een goed beeld hebben van hoe het account er momenteel voorstaat, brengen we de groeikansen in kaart. Hierbij gaat het zowel om groeikansen op de lange termijn als om laaghangend fruit. Uiteraard stemmen we de groeikansen af op de online strategie en de bedrijfsdoelstellingen.

Stap 3: Plan van aanpak

Nu we weten waar de groeimogelijkheden liggen, kunnen we deze verwerken in een plan van aanpak. Hierin zetten we uiteen hoe wij het account zouden verbeteren en waar de grootste kansen liggen. Met een roadmap kunnen we inzichtelijk maken wat er nodig is en welke tijdlijn hierbij komt kijken. Zo hebben onze klanten een mooi overzicht van wat wij kunnen doen en de verwachtingen voor het resultaat.

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Wil jij graag dat onze specialisten jou ook van advies voorzien door middel van een account audit? Neem dan contact met ons op!

Zo tillen we jouw omzet naar een hoger niveau

✓ Krijg direct inzicht in laaghangend fruit
✓ Kant-en-klaar plan hoe je dit kunt plukken
✓ Bespaar kosten, less is more
✓ Haal meer rendement uit je huidige budget

Eerst zien, dan geloven?

We beginnen met het in kaart brengen van onze toegevoegde waarde met een kosteloze analyse. We leggen dus eerst de vinger bij de zere plek voordat je je portemonnee opentrekt!

Veelgestelde vragen over Ads

No articles found